ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ
- Εμφανίσιμες, άρτια εκπαιδευμένες promoters.
- Επαγγελματίες supervisors με άριστες δημόσιες σχέσεις και ικανότητα να επιλύουν προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν.
- Έμπειροι account managers που ανά πάσα στιγμή είναι σε θέση να σας ενημερώσουν για την πορεία του προγράμματος.
- Ικανά στελέχη που παρέχουν πλήρη ενημέρωση μέσω μηχανογραφημένων λιστών και διαγραμμάτων για επαφές, πωλήσεις, κινήσεις ανταγωνισμού κτλ.
Στόχοι
- Ενθάρρυνση του πελάτη να δοκιμάσει το προϊόν (Γευστικές δοκιμές).
- Άμεση επικοινωνία προσφορών στον καταλληλότερο χρόνο & χώρο.
- Άμεση και έμμεση αύξηση των πωλήσεων του προϊόντος της εταιρείας σας.
- Ενίσχυση του image του προϊόντος σας.
- Διαφοροποίηση των προωθητικών ενεργειών από αυτές του ανταγωνισμού.
- Σημαντική διείσδυση στους καταναλωτές.
- Συνεχής παρακολούθηση και ενημέρωση για τις κινήσεις του ανταγωνισμού.
Διαδικασία
Η οργάνωση των προωθητικών ενεργειών πραγματοποιείτε σε συνεργασία με το τμήμα marketing των εταιρειών:
- Προσδιορίζετε το προϊόν ή η υπηρεσία που θα προωθηθεί .
- Προσδιορίζετε ο τρόπος που θα προωθηθεί (π.χ. εκπτωτικό κουπόνι, γευστική δοκιμή, δείγμα δωρεάν κ.α).
- Διαμορφώνετε το στήσιμο της προωθητικής ενέργειας (προβολές, stand κτλ).
- Δεσμεύονται σε συνεργασία με τα καταστήματα λιανικής (για in store προωθήσεις) οι καταλληλότερες ημέρες και ώρες προώθησης.
- Εξασφαλίζετε η επάρκεια των αποθεμάτων στα προωθούμενα είδη, ώστε να ανταποκριθούν στις αυξημένες πωλήσεις.
- Επιλέγονται οι καταλληλότερες Promoters και εκπαιδεύονται στις ιδιαιτερότητες του αντικειμένου.
- Πραγματοποιείται η ενέργεια και παράλληλα ελέγχετε ως προς το εύρος της ανταπόκρισης.
- Πραγματοποιούνται διορθωτικές κινήσεις εφόσον κριθεί απαραίτητο.
- Ολοκληρώνετε με αναλυτική αναφορά επί των αποτελεσμάτων, των ανταγωνιστικών κινήσεων αλλά και σχολίων του καταναλωτικού κοινού).