Loading...

MYSTERY SHOPPING

Το Mystery Shopping είναι μία ιδιαίτερη μέθοδος μέσω της οποίας αξιολογούμε την επαφή του πελάτη με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο και τόπο. Η αξιολόγηση γίνεται από εξειδικευμένους μυστικούς επισκέπτες (ερευνητές) και καλύπτει τομείς της εξυπηρέτησης που η επιχείρηση κρίνει ότι πρέπει να παρακολουθήσει διαχρονικά.

Στόχος είναι η διερεύνηση πιθανών σημείων βελτίωσης του εξεταζόμενου service, ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, να δημιουργούνται περισσότεροι ικανοποιημένοι πελάτες, υψηλότερες πωλήσεις και συνεπώς μεγαλύτερη κερδοφορία.

Στόχοι

  • Εντοπισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων.
  • Επισήμανση εκπαιδευτικών αναγκών
  • Συγκριτική αξιολόγηση μεταξύ καταστημάτων / και ανταγωνισμού
  • Καλλιέργεια νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης

Ειστε ετοιμοι να εργαστειτε μαζι μας; Ας αναπτυξουμε την επιχειρηση σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *