Το Mystery Shopping είναι μία ιδιαίτερη μέθοδος μέσω της οποίας αξιολογούμε την επαφή του πελάτη με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο και τόπο. Η αξιολόγηση γίνεται από εξειδικευμένους μυστικούς επισκέπτες (ερευνητές) και καλύπτει τομείς της εξυπηρέτησης που η επιχείρηση κρίνει ότι πρέπει να παρακολουθήσει διαχρονικά.
Στόχος είναι η διερεύνηση πιθανών σημείων βελτίωσης του εξεταζόμενου service, ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, να δημιουργούνται περισσότεροι ικανοποιημένοι πελάτες, υψηλότερες πωλήσεις και συνεπώς μεγαλύτερη κερδοφορία.
ΣΤΟΧΟΙ
Εντοπισμός των δυνατών και αδύνατων σημείων.
Επισήμανση εκπαιδευτικών αναγκών.
Συγκριτική αξιολόγηση μεταξύ καταστημάτων / και ανταγωνισμού.
Καλλιέργεια νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης, ικανοποιημένοι πελάτες, υψηλότερες πωλήσεις και συνεπώς μεγαλύτερη κερδοφορία.